Spousta papírů, tabulek, přehledů a formulářů? To může být otrava – ale pro nás je to každodenní rutina. Zorientujeme se za vás ve všech těch přehledech, podkladech a výkazech. Pomůžeme s přípravou dokumentace, komunikací s úřady nebo zajištěním agendy kolem odvodů, přehledů, mezd a dalších úkolů.

Máme mnohaleté zkušenosti s prací na projektech, mzdovou i administrativní agendou, přehledy pro OSVČ, zakládáním živností i přípravou dokladů pro daňová přiznání. A to nejen pro jednotlivce, ale také pro malé firmy, spolky a organizace.


Co vám můžeme nabídnout:

  • příprava podkladů k mzdové a daňové agendě
  • přihlášky a odhlášky k pojištění
  • komunikace s úřady (FÚ, OSSZ, zdravotní pojišťovny…)
  • přehledy pro OSVČ
  • příprava podkladů pro daňová přiznání a vyúčtování projektů
  • zakládání a změny živnosti
  • administrativní podpora pro podnikatele, firmy i spolky
  • projektové žádosti, administrativa a vyúčtování projektů

📝 Potřebujete jen radu, nebo rovnou někoho, kdo to udělá za vás? Ozvěte se nám.
💬 Ceny stanovujeme individuálně podle typu a rozsahu zadání.

📩 Kontaktujte nás formulářem: